همه چیز درباره ی تراوین

همه چیز در باره ی تراوین

همه چیز درباره ی تراوین

همه چیز در باره ی تراوین

آموزش تقلب طلا در تراوین اسپید

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ب.ظ

اموزش تقلب و هک طلا در سرورهای اسپید!!! خیلی کار امد و عالی هست و 100% عملی.

به ادامه مطلب برید و نظر هم بدید

 

موزش تقلب طلا در تراوین اسپید با سلام خدمت دوستان عزیز امروز می خوام نحوه باگ زدن طلا
رو آموزش بدم ! خیلی از سایت هایی که عقده برنامه نویسی داشتند ؛ ادعا کردن که
اسکریپت حاصل رنج اونهاست ! امروز می خوام بهشون ثابت کنم که
حتی نمی تونن کوچکترین مشکل و باگ ممکن رو رفع کنند . ابتدا یک بسته طلا انتخاب کنید
و درگاه پارسپال رو برای پرداخت انتخاب کنید
و مراحل را تا صفحه پرداخت پیش برید : سپس کلیک راست کنید و گزینه Inspect Element
رو انخاب
کنید
تا صفحه مشابه زیر ببینید : دنبال عبارت هایی مشابه با عباراتی که
در شکل فوق سفید شدند بگردید
و مقادری value رو مطابق شکل زیر تغییر
دهید : مقادری اول حتما باید 100 باشد ، مقدار خط دومی مهم نیست
چی باشه اما از 1000000 بزرگتر باشه ! مقدار خط سوم رو تغییر ندهید !!
بعد از تغییرات و ثبت اون ،
پنجره سیاه رو با علامت ضربدر کنار style ببندید
و به صفحه اصلی پرداخت پار پال برگردید و انصراف رو بزنین !!
بعد از انصراف از هک کردن طلا لذت ببرید !! ( هدف من انتقام نیست بلکه اونهایی
که ادعا می کنن
، کمی به فکر فرو برن که چه کسی برای اسکریپت زحمت کشید )
این باگ بر روی سات های http://irtravian.info
و http://1travian.ir کار نمی کند !!! به زودی آموزش هک طلا از طریق زرین پال رو می گم
!! موفق باشید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۱/۱۶
  • ۱۱۵۹۱ نمایش
  • علی مانستر

نظرات (۳۶)

ممنونم
پاسخ:
خواهش میکنم
چرا پس نشد/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چجوری اعدادشو عوض کنیم
؟
عزیز من پیدا نمیکنم
اینجا هم عکسی نیست که زدید مطابق عکس
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
دادا این که نمیشه
من الان چهقدره دارم اینکار میکنم
نمیشه
نمیشه
ajab in ke kar nemikone man warian.ir zadam kar nakard alaki mardomo maskhare nakonin ba in karaton age ras migi bia man pw ro bedam baram begir

داداش اگه ممکنه جواب بده.خیلی مطالبت خوب بود مرسی فقط وقتی توی اخرین مرحله انصراف رو می زنم میگه عدد فیش درست نیست.

چی کار کنم؟

باتشکر

دادا میشه لطفا یه عکس بزاری؟
کدوم مقادیر رو باید عوض کنیم؟
من نمیدونم باید چی کار کرد وقتیInspect Elementرو میرنم

آترگاتیس (ATERGATIS) یک نسخه ی 4.4 کامل تراوین (TRAVIAN) با سرعت های 1 تا 1000 و حتی بالاتر می باشد که به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس می باشد. تمامی ویژگی های تراوین نسخه 4.4 مانند استاد ساخت، فارم لیست، مسیرهای تجاری و نقشه با کیفیت و سرعت بارگزاری بالا  و خصوصیات جدید مانند قهرمانهای اختصاصی برای هر نژاد، قوم نترس دارای هوش مصنوعی و ... همه در آترگاتیس (ATERGATIS).

امپراطوری، لشکر و اتحاد خود را بسازید، در کنارمتحدین خود بجنگید و در کنار همه اینها از جوایز روزانه بازی و طلای رایگان بهره مند شوید.

http://www.atergatis.com
داداش من تا صفحه ی پرداخت جلو رفتم اما وقتی راست کلید کردم راست کلیک جواب نداد
من تو تراوین گود  هستم لطفا جواب بدین چرا راست کایک جواب نمیده
  • خیلی نامردی
  • خیلی نامردی بی شعور
    مرتیکه کونی مگه نگفته بود بدون ذکر منبعحرامه
    کونی
    کیرم تا دسته تو حلقت
    سلام من همه ی این کار ها رو کردم ولی آخرش مینویسه شماره رسید صحیح نیست...چه کار کنم؟
    عزیز نمی شه این کار رو می کنم ولی میاد جای اول
    سلام به همه دوستان،. آخه از شما بعیده چرا باور میکنید.
    این داستانها واسه 5 یا 6 سال پیش ک کسی نمیدونست با Inspector به چه روشی میشه کار کرد نه الان ک همه خوره این کارن
    عقلتون چی میگه فقط یک راه وجود داره ک به جای بسته شماره 2 ک همون کد 8رقمیه که این دوستمون تو سایتش 7رقمی زده، این کد شماره رسید فاکتور خریدتونه مگه میشه همه جا شماره رسیدتون یکجور باشه اونم یه شماره رند 10000000؟؟؟
    آدم هر چی میخونه از هر جایی رو نمیاد عین خنگ ها بزاره واسه دیگران
    دوستان گول این حرفها رو نخورید اصلأ راهی برای پیدا کردنش نیست مگه اینکه سازمان بانکی کشور هک کنید خخخخخخخخخخ
    داداش من این عکساش کو؟
    خوب من چی بگم به تو همه رو سرکار میزاری این نمیشه لیک راست کرد که ......
    برو مردک یه چیز بزار که استفاده داشته باشه
  • کوس شعر نگو ملتو سرکار گذاشتی
  • دیوس
  • کیرم تو کسه مادرت جنده کونی
  • کیرم تو کونت جنده مالیاتی
    مادر جنده کس ننه اصلا رنگ سفید میبینی کس کش؟
    ایول تونستم اخجون الان حال میده بازی کردن اگه میخاین بهتون یاد بدم بهم پیام بدین فقط یه مبلغ نا چیزی میخواد
    چیشد پس نمیخاین باشه من رفتم بازی حالشو ببرم اخ چه کیفی میده
    کره خر نششششششششششششششششششششششد
    عوضی آشغال.کیرم تو دهنت ریدم تو حلقت کثافت بی خاصیت تخم حروم سگ
    کیرم تو دهن مادر جندت ک فقط ساک زدن و کسشر گفتن یادت داده بی ناموس خوار کسه
    این که کار نمیده ننه جنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    داداش عکسات نیست
    in motabeghe ax ke migin axesh koo?!n
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • تشکر خوب بود
    عکس نیست
    مرسی
  • راه اندازی فست فود
  • عالی بود
    آقای راه اندازی فست فود
    چجوری هک کردی؟تلگرامت رو بده لطفا
    نشد که
    پارسپال نیست وقتی میزنی خودش میره با بانک سامان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی