همه چیز درباره ی تراوین

همه چیز در باره ی تراوین

همه چیز درباره ی تراوین

همه چیز در باره ی تراوین

دانلود کاملا رایگان نرم افزار Coconut Travian Bot 4.3.1

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱ ب.ظ


این نرم افزارها از نرم‌ افزارهای محبوب و شناخته شده در بازی تراوین بوده که علاوه بر قابلیت‌های معمول نرم افزارهای مشابه دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که آن را از سایر برنامه‌هایی از این دست متمایز ساخته است . از ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد این نرم افزار می‌توان به آرشیو قوی و خودکار اتفاقات و گزارشات بازی و امکان آنالیز دقیق آن‌ها اشاره نمود. از دیگر قابلیت‌های منحصر بفرد تراوین بوت سیستم آنالیز جمعیت این نرم افزار است که امکان پیگیری و رصد سرعت رشد همسایه‌ها و دشمنان شما را می‌دهد با استفاده از این امکان می‌توان ساعات حضور و عدم حضور یک بازیکن در بازی را پیش بینی نموده و بهترین زمان را برای حمله انتخاب نمود.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید
 

برخی از قابلیتهای این نرم افزار

حمله خودکار:
قابلیت حمله خودکار از دهکده‌های تعیین شده در فواصل زمانی مشخص، یکجا یا پشت سر هم. مناسب برای «فارم کردن»های بدون وقفه، که می‌تواند مقادیر زیادی از منابع را برای شما فراهم کند و منابع شما را از دشمنان حفظ کند.

ساخت و ساز خودکار:
ساختن ساختمان‌های مشخص شده به این وسیله ممکن می‌شود. تهیه خودکار منابع به این وسیله ممکن می‌شود. بدین ترتیب که به صورت اتفاقی زمین‌های شما را برای منابع در نظر می‌گیرد. در نهایت روستای شما بدون آنکه کار چندانی انجام دهید رشد خواهد کرد.

مرکز فرماندهی:
در این بازی تعداد متعددی از انواع حمله و غارت وجود دارد و نگهداری و جدید بودن خبرها در آرشیو کار سختی است. گاهی اوقات لیست اتفاقات و حمله‌ها در ثانیه تغییر می‌کند. این اتفاقات برای شما بسیار مهم‌تر خواهد بود اگر هماهنگ کننده‌ی سیستم دفاعی اتحاد خود باشید. نرم‌افزار به صورت خودکار تمام اتفاقات نظامی بازی را بررسی و در یک مجموعه برای تحلیل و بررسی‌های بعدی جمع‌آوری و نگهداری می‌کند.

جابه جایی منابع خودکار:
نرم‌افزار حاضر منابع را به صورت خودکار بین دهکده‌ها جابجا می‌کند. منابع می‌توانند از هر تعداد دهکده به هر کدام از دهکده‌های شما یا هر کس دیگر در یک لحظه ارسال شود.

 

 

رمز دانلود:travianspeed.blog.ir


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۱/۱۶
  • ۱۰۵۷۲ نمایش
  • علی مانستر

نظرات (۷)

رو گزینه دانلود میزنم کلمه عبور میخواد باید چی بزنم
 من دانلود کردم ولی وقتی که بازش میکنم فقط یک صفحه سیاه میاد و مینویسه travian bot  باید چیکار کنم
این سرکاری

کلمه عبور میخواد
رمز دانلود   travianspeed.blog.ir
سرکاریه ازمن میشنوید دان نکنید حجمتون میره
کس ننت با این برنامت جاکش کیری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی